مقابله با بدون عرق و احساس سرما در نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مقابله با بدون عرق و احساس سرما در نارسایی کلیه

نشانه های نارسایی کلیه، از بیماران به بیماران متفاوت است. برخی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است همیشه احساس سرما، و هیچ عرق هر چند در آب و هوای گرم. یک درمان موثر می تواند با این علائم در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مقابله وجود دارد؟

خوب، من فکر می کنم پاسخ روشن است. در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، علائم مختلفی از نارسایی کلیه با درمان های طب چینی را از ریشه درمان می شود. در واقع بسیاری از بیماران خارجی احساس نمی تقریبا همیشه عرق سرد و از درمان طب چینی بهره برده است.

برخی از انواع درمان های طب چینی مثل حمام دارو، پا و طب میکرو چینی Osmotherapy است از توابع ترویج گردش خون و گسترش عروق خونی. پس از گسترش به کل بدن عروق محیطی، اختلال در میکروسیرکولاسیون در پوست و عضلات را بهبود بخشد، که دلیل است که حجم خون در گردش موثر تمام بدن افزایش می یابد.

بنابراین پس از این درمان ها طب چینی، پوست بیمار در صورت و کف تبدیل خواهد شد سرخ، و شروع به عرق و احساس گرم است. همچنین، خارش پوست می تواند احساس خستگی ناپدید می شوند را کاهش دهد.

با این حال، به تخفیف علایم نارسایی کلیه است که هدف نهایی درمان طب چینی نیست. همانطور که می دانید، درمان طب چینی شده است در چین برای هزاران سال برای درمان بیماری های مختلف از ریشه استفاده می شود. پزشکی Osmotherapy میکرو چینی پزشکی انجام عملکردهای بیشتر به عنوان از بین بردن استاز خون، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، کلیه ها ارائه تغذیه و ترویج تکثیر DNA سلول به تدریج آسیب دیده ذاتی برای تعمیر و ترمیم آسیب کلیوی عملکرد کلیه، کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به طور موثر جلوگیری از دیالیز.

به عنوان یک بیمار نارسایی کلیه، اگر شما همیشه احساس سرما و می تواند به خوبی نمی تواند درمان شود، به درمان طب چینی را امتحان کنید. اگر شما هر گونه کمک نیاز دارید، در صورت تمایل با ما تماس بگیرید.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، احساس سرما، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: